Wednesday, February 6, 2008

MENGIMBAU MASA LAMPAU

Assalamualaikum w.b.t., dan salam sejahtera.

Salam perkenalan dari saya SHAH EFENDY, seorang insan yang telah diberi peluang oleh-Nya untuk merasai nikmat kehidupan di bumi Allah yang cukup mencabar ini. Alhamdulillah, sehingga kini saya dan anda masih kekal di sini untuk mengecapi nikmat yang berlimpahruah, yang langsung menyedarkan diri kita bahawa Allah masih menyayangi - maka itu Dia memberi rahmat untuk kita bermuhasabah dan memperbetulkan diri yang selama ini agak lalai dan alpa.

Selamat datang kepada anda ke blog ini atas nama RETROSPEKTIF yang membawa maksud "meninjau atau mengenang kembali peristiwa, dan sebagainya yang lalu" (lihat Kamus Dewan). Tulisan ini akan berlegar mengenai masa lalu saya yang mungkin boleh dikongsi bersama anda rakan maya saya. Tiada sedetikpun dalam diri saya untuk melempar riak. Hanya sekadar coretan pengalaman yang mana mungkin boleh dijadikan sebagai panduan dan iktibar kita bersama.

Wasallam.

No comments: